Quirimbas Archipelago: Utazó Ibo Island & Quirimba -sziget Mozambikban

Annyira eksztatikus voltunk, hogy elértük a Quirimbas -szigetcsoportot! Az Ibo -sziget legelső pár napját a rendkívül régi, rendkívül kedves falu élvezésével töltötték. Az óváros elsődleges részén egy széles, poros, fákkal bélelt sétány volt, 400 éves kutakkal, ahol a helyiek összegyűjtötték a vizet a napra, mielőtt a tartályok fejükre tele vannak, és hazahozzák.

A szigeten nem volt autók, csak néhány kecske az úton, valamint az afrikai és a portugál befolyás keveréke volt. Amit a portugálok átruháztak a 18. században, nem változtattak sokat, valamint azt, ahol elhagyták a szokásos távolságra helyezett otthonukat Az egész falu középkorinak néz ki, tapintható afrikai fáklyával fűszerezve.

A piszkos város körül sétálva a gigantikus füge, valamint a pálmafák árnyékában, a kíváncsi fiatalok hoardjainak betartott minket. Sétáltunk olyan nőkkel, akik nyitott kókuszdiót repedtek, fiatal fiatalok, akik egy óriási mozsártól, valamint a habarcsot, a mosodát, valamint a programot, a Curry -t összetörték, és mindezt néha az Acapella Harmonics visszhangja mellett, a Legjobb Egyhangúan énekelték. a nők csoportjainak, különféle kunyhókban és házakban.

Nick séta az Ibo-sziget szép, fákkal bélelt útjain
A helyiek a fűszereket összetörik a mozambiki Ibo -szigeten
Dariece az egyik regionális otthonon kívül, Ibo -szigeten, Mozambikon kívül
Megpróbál kiaknázni a legjobb kókuszdiót, Ibo -szigetet, Mozambikot
Nick egy nagy fa alatt, Ibo -sziget, Mozambik
Dariece kipróbálja a vízszivattyút … feltétlenül nem könnyű! Ibo -sziget, Mozambik
A 3. napra készen álltunk arra, hogy még egy szigetet láthassunk a szigetcsoportban. Úgy döntöttünk, hogy fizetünk egy regionális fiatalabbnak, hogy vigyünk minket a szomszédos Quirimba -szigetre. Elgondolkodtunk arra, hogy megpróbáljuk az árapályon lévő szigetek között sétálni, ám mivel mindannyian térd dagályvízzel csapkodtunk, a mangrove -erdő labirintusával, ez nyilvánvalóvá vált, hogy egy útmutató nagyszerű beruházás.

Egy 2 órás kirándulás után néhány legfurcsább terepen, amelyet valaha is átfordítottunk, megjelentünk a Quirimba tengerpartján. Csak a dagálynak van olyan erőteljes hatása a sekély tengerekre, hogy csak azt láthatjuk, hogy a fehér homokot mérföldre vakítóan vakítják a láthatáron. A ragyogó strand látszólag korlátlan panorámainak úgy tűnt, mint a hatalmas sós lakások, valamint szép kagylókkal. A turisták hiánya, valamint a szigetek általános webes forgalma azt jelzi, hogy a kagylókat soha nem fogják összetörni vagy elvenni, tehát bárhol, amit néztünk, teljesen megszakíthatatlan kagyló volt.

Módszert készítünk az Ibo -szigetről az őrült mangrove -val a Mozambikban, a Quirimba -szigetig
A mangrove -erdő az Ibo -sziget és a Mozambik, Quirimba -sziget közötti alacsony árapályon
Mindig van idő egy kézi állványra! Alacsony dagályon az Ibo -sziget, valamint a Mozambik Quirimba -sziget között

Egy regionális hölgy sétál az Ibo -sziget és a Quirimba -sziget között, Mozambik
Amikor végül maga a szigeten mutattunk be, úgy érezte, hogy mi vagyunk az első felfedezők, akik felfedezték a barátságos helyiek által lakott elveszett szigetet. Sétáltunk a faluval, mivel sok falusi gyerek suttogások és nevetés nyomán tett nekünk. Ahogy egy új házat (sár kunyhó gyeptetővel) elhaladtunk, egy új fiatal kiabálna a „Mazungu” -t, és csatlakozik a mögöttünk lévő szélesítő kísérhez.

Amikor majdnem 30 fiatalot gyűjtöttünk fel, kiabáltunk, és a falu körül üldöztük őket egy sikolyok kórusára, valamint bájos nevetésre. Néhányan közülük vicces játéknak hitték, míg mások, általában fiatalabbak, rettegtek a furcsa kinézetű fehér embertől. Néhány fiatal kiengedne egy vérsütést, és elkezdett sírni, mivel még soha nem láttak Mazungu -t, és egyértelműen azt hitték, hogy megfélemlítjük.

Ez a fiatalok mélyen magjogos aggodalma hisztérikusan nevetett anyukáikat. A hatalmas mamák ezután megragadnák a megkövesedett gyereküket, és ugyanúgy megtartják őket, mint mi, miközben a rossz fiatalabb a karjukban sírni fog, és sírni fog. Ez ellenőrizte, hogy a sziget körüli anyukák korlátlan élvezetének forrása, valamint a sétálva ugyanolyan mértékben halljuk a sírást és a nevetést.

Village Kids, Quirimba -sziget, Mozambik
Néhány kíváncsi gyerek, Quirimba -sziget, Mozambik

A tintahal kiszárad a napfényben, Quirimba -sziget, Mozambik
Egy gyönyörű, nagy baobab TREE – Quirimba -sziget, Mozambik

Az óceánra nézve… waayyyy a távolban. Quirimba -sziget alacsony árapályon, Mozambik
Kecskék az úton !! Quirimba -sziget, Mozambik

Egy falusi nő, Quirimba -sziget, Mozambik
Végül botlottunk egy olyan piacra, ahol volt néhány friss kókuszdió. Mindketten mindegyikünk kókuszdiót kapott, és az egyik otthonban ült, és kétségbeesetten megpróbálta kinyitni a gyümölcsöt. A falusiak tömege megvastagodott körülöttünk, csakúgy, mint a kuncogásaik zajja, mivel a 4 turista megpróbálta törni a kókuszdiót. Végül kinyitottuk őket, és ivottuk azt a csodálatos tejet, amelyet az anya olyan jól őrizte.

Nick próbál törni egy kókuszdióba, Quirimba -szigetre, Mozambik
Percek alatt a falusiak a Henry Ukulele -re mutattak, és a Charades -ban leírták, hogy azt akarták, hogy játsszon. A második kezét a fülbemászó trópusi dallamok elkezdték, az 50 afrikai tömeg megduplázódott, mindannyian, köztük minket is, táncolni kezdett a piszkos falu közepén.

Fejlesztettünk egy kört, és mindenki felváltva tett a saját lépéseit a központban. Az idősebb mamáktól az 5 éves fiatalokig mindenki a tömeg közepette táncolt. Egy fiú, nem 7 éves, volt néhány a legjobb mozdulat, amit valaha láttam. Rutin Michael Jackson volt, a hírnévre szánt, ha csak egy városba fedezheti fel az elhagyott mozambiki szigetről.

Négyünk, táncolunk és énekelünk a délutánt, sok regionális falusi körül körülvéve, egy időben elveszett szigeten, látszólag láthatatlanul láthatatlanul az Indiai -óceánon, még egy emlékezet, amely most már az akaratom rostjaiba helyezkedik el. Folytassa az utazást.

Minden órában 4 napos fárasztó afrikai buszos túrákra, végül megéri, amikor Henry az ukulele -t választotta, és hangzást játszott nekünk erre a paradicsomi életre, amelyet mindannyian választottunk. Ezek a megmagyarázhatatlan pillanatok, ez a felfedezés érzése, valamint a nekünk idegen idegen emberekkel való kapcsolat, még egy bizonyíték arra, hogy miért vagyunk itt. A külföldön élt élet annyira gazdag ezekkel a tapasztalatokkal, hogy a házban lévő rutin csak úgy tűnik, hogy elárasztja ambíciónk lángját. Ezek a tapasztalatok addig tartanak az úton, amíg nem érzem, hogy láttam a világot. Amellett, hogy ezek a tapasztalatok ezen a napon nem álltak meg itt.

Henrik az ukelele, Quirimba -sziget, Mozambik játszik

A táncolás befejezése és a száz száz új jó barátunkkal való éneklés során mindenkit készítettünk egy fényképet, majd a tengerpartra készítettük a módszerünket, még mindig néhány kíváncsi gyermeket. Úszni mentünk, majd kijöttünk, és egy kicsit játszottunk a gyerekekkel. Megtanítottuk nekik néhány dobverést a kezünkkel.

A ritmikus csapás, amelyet korunk körül néhány regionális hölgybe húztak. Látták, hogy Dariece táncol és megkérdezte, Charades -ban, ha csatlakozhatnak hozzá. Mielőtt megértettük volna, mindannyian dobunk egy ütést, míg Dariece, valamint egy közeli falu teljes teljes idegenje táncolt előttünk.

Dariece élvezné a nő mozdulatait, valamint fordítva, amíg az észak-amerikai és az afrikai mozgalmak keveréke nem volt. Minden hatalmas nevetéssel, valamint Dariece és új táncpartnere közötti öleléssel fejeződött be. Nem tíz perccel később egy 3 másik nőből álló csoport érkezett, és megkérdezte Dariece -t, hogy fonják -e a haját.

Olyan nagy, amikor Dariece lehetőséget kap arra, hogy kapcsolatba lépjen a regionális nőkkel, mivel más kultúrákban általában rendkívül félénk. Mindig én kielégítem az embereket, akik felfedezik, hogy tiszteletlen, hogy beszéljünk (vagy akár szemmel vegye fel a kapcsolatot) a „feleségemmel”.

De Afrikában a nők összesen egyenlőek (ebben a tekintetben), és úgy tűnik, hogy nincs kérdésük, hogy megbeszéljék a beszélgetést, vagy beszéljenek a fejükben. Sajnálatos módon Dariece nem beszéli a regionális nyelvet, hanem nem beszélt angolul, ezért csak ott ült, miközben a mosolygó nő nagyon óvatosan fonta a haját.

Dariece A haját egy falusi nő fonja, Quirimba -sziget, Mozambik

a kitöltött termék
Késő volt, amikor egy horgászcsónakot béreltünk fel, hogy vigyünk minket az Ibo -szigetre. Amikor ismét felszálltunk a túl csomagolt csónakba, ahogy a nap a láthatáron állt. Éjszaka vitorláztunk, amíg holdfényben navigálunk a vastag mangrove -ban.

BoAmikor megjelent, hogy visszatérjen az Ibo -szigetre – Quirimba -szigetre, Mozambik
Egy kedves naplemente, amikor a Quirimba -szigetről visszaindulunk az Ibo -szigetre, Mozambikba

A 2 órás utazás során néhányszor elakadtunk, és azt hittük, hogy a mangrove -ban aludhatunk, elveszítettünk két sziget között, ám a képzett kapitányok felfedezték módszerüket az IBO partjain a sötétben. Amikor visszatértünk az afrikai pothoz, elmondtuk Stephane -t a napunkról, és örömmel fogadtunk egy ízletes vacsorát fokhagyma, citrom, bazsalikom hal, valamint a gyömbérrákok számára. A Quirimbas -szigetcsoport legjobb napjának legjobb vége.

Költségvetési terv hátizsákos útmutató Mozambikhoz

Mozambiki utazási blogok

Mint ez a bejegyzés? Csatlakoztassa később!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.