Donsol, Fülöp -szigetek – Átázva, és szerencsétlenül hiányozva a bálnacápákat

Sokkal többet foglaltunk Donsolba, mint a 13 órás buszos út költsége, ám a repülési terminálra érkezéskor elkezdtük eljutni Aggódva, hogy a repülést az időjárás miatt törölni fogják. Szerencsére a vihar éppen hosszú ideig megállt, hogy a repülőgépet a földről lehessen kihozni, és addig tartotta, amíg összegyűjtöttük a táskáinkat Donsolban, ahol a torralmi zuhanás folytatódott.

A járat elhagyja a Manilát

Egy kisteherautó -taxit osztottunk a városba néhány másik utazóval, és megvizsgáltuk a Casa Bianca Hotelbe, amely egy fantasztikus bit hely a tengerparton, nagy bungalókkal, 10 perccel a városon kívül. A személyzet barátságos volt, valamint a lakossági vagy kereskedelmi ingatlan gyönyörű volt, de sajnálatos módon az étterem túl drága volt, és éppen olyan messze volt, hogy bemenjen a városba, hogy minden étkezést enni, tehát egy éjszaka után költöztünk. A második napon, még mindig a nehéz felhők, valamint a szórványos Thunder zuhanyok alatt, megvizsgáltuk a Santiago Homestay -t. Egy igazán nagyszerű vendégház ideális a zajos Donsol város központjában.

Szép hely a Santiago Homestay -ben

Az itt érkezés oka pontosan ugyanaz volt, mint az összes többi utazó, akik a Donsol módszerét készítik, a város partjainak hatalmas bálnacápainak garantált létezését. Ezeket a hatalmas 18 méteres halakat gyakran észlelik, és snorkellel láthatók a Donsol városának vízeiben lévő tételekben, és eksztatikus voltunk, hogy velük a vízbe kerüljünk.

Láttuk egyet Mozambikban, de csak a 8 méter hosszú tizenéves férfiak rendszeresen rendszeresek voltak, tehát arra törekedtek, hogy láthassuk az igazi teljes felnőtt óriásokat. Sajnálatos módon sokkal több volt, hogy pontosan ugyanaz volt a Fülöp -szigetek égboltjával. A viharok, a villámok és az árvíz folytatódtak a városban töltött 5 napig, teljesen elrontva az összes lehetőséget, hogy láthassák ezeket a hatalmas állatokat.

☞ Lásd még: Top 10 Fülöp -szigeteki strandok

Meglehetősen kibelezve voltunk, de napjainkban a weboldalunkon töltött kávézókban töltöttünk, ha nem az lenne, hogy valószínűleg körülbelül 8 könyvvel mentünk volna Donsolban. Egyáltalán nem volt semmi tennivaló, ha az időjárási állapot annyira szörnyű. Szerencsések vagyunk, hogy eléggé megbotlik egy kicsi, vadonatúj regionális étteremben, amelyet hamarosan „Snack Depot” -nak neveztünk, amelyet egy nagyon barátságos Bong nevű fickó volt. Nagyon sok időt töltöttünk a snack -raktáron az esőből való meneküléssel, ízletes regionális specialitásokkal élvezve, amelyek mindig a Bong és a család fantasztikus üzletével járnak.

Bong ízletes grillezett csirke
Gyorsan végül barátok voltak velük, és órákat töltöttünk, csak étkezni, valamint beszélgetni velük, valamint az összes regionális embernek, akik a kis éttermét látogatják. Hasonlóképpen volt egy Globe nevű kedvtelésből tartott kutya, aki az éttermét, valamint a Globe tulajdonosának nyilvánvalóan nem akarta elveszíteni, mivel a permetezett egy hatalmas „G” -re festett az oldalára.

Gömb a spray -festett kutya

Bong végül meghívott minket gyermekeire 12. születésnapjára, ahol a Spagetti ízletes Filippino verziójához, valamint a snack depó különlegességeinek, például a grillezett baromfi, valamint a sanghaji tekercsekhez kezelt minket. Rendkívül hálásak voltunk, hogy elégedett voltunk vele és a családjával, tehát annak ellenére, hogy az eső teljesen tönkretette bármilyen lehetőséget, hogy láthassuk, amit Donsolban látunk, egy váratlan haverot készítettünk, és egyszer is vissza kell térnünk Donsolba , nem csak a bálnacápák megtekintése, ugyanakkor Bongba és háztartásába is megy, és örömet szerez néhány sokkal ízletesebb sanghaji tekercsben.

Mmmm… sanghaji tekercsek!

Dariece & i a repülésen
A normál filippínó jeepney

Aranyos nők Donsolban
Bong ételbemutatója

Dariece, valamint én is élvezem az ételeket a Bongnál
Garnélarák

Bong főzzen minket egy kis vacsorára
Bong helye

Bong’s Kid Arman 12. születésnapján
Aranyos bit lány

Finom gyümölcs a Bongs Place -nál
Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, valamint a Thos -tól való vásárlásraE kiskereskedők.