Thaiföld a csúcskategóriában, valamint egy utazási házban

A múlt héten Instagramunk nagyon tele volt Thaiföldre tett utazásunkkal, valamint a kedves helyszínekkel, ahol ott voltunk. Csak azt mutatja, hogy Thaiföldnek nem csak egy olyan rendeltetési helye, hogy bármiféle tapasztalatot szerezzen. Sok hely van a romantika és a csúcsminőség számára is.

Tehát tisztítsa meg vissza, és élvezze a múlt héten a Smiles földjén.

Az Aleenta Phuketben található helyünk nagyon kellemes. Nagyobb, mint a Sydney -i lakásunk vagy lakásunk, ez a tengerparti medence -bérleti ingatlan teljesen lenyűgöző. Amellett, hogy a szomszédos ajtó a legnagyobb lakóingatlan, az üdülőhely számára. Van egy Rec-hely, amely kétszer van lakásunk méretű, különálló épület, valamint az emeleti hálószobák, négy másik épület, amelyek hálószobai lakosztályokat tartalmaznak, valamint egy 20 méteres körmedencét, amely a tengerparton nézett ki … általában Mrs. Romance-t tett Tépj fel, ez olyan lenyűgöző!

De a helyünk egyáltalán nem gyenge. Élvezze ezt a területet a teljes értékeléshez, valamint sokkal több felvételt a térről. Ja-csepp!

Az Aleenta Phuket Resort lakóingatlanát víz veszi körül. Sok út a halakkal teli vízkertek felett lebeg. R asszony felfedezett egy olyan területet, amelyben ülhet, és be kell vennie néhány nagyon szükséges napot, amelyben nemrégiben hiányoztunk Sydney-ben.

Az Aleenta -ból származó naplemente ideálissá válik a tengerparton, valamint az Andamán -tengeren. Ha megpróbálja megtalálni a romantikát, a békét, valamint a nagy szelet luxust, akkor itt kell találnia.

Az utolsó otthonunkban vagyunk, délre és az öböl túloldalán is, a népszerű – vagy ennek hírhedtnek kell lennie – Patong Beach. A Thavorn Beach Village egy kicsit romantikus menedékhely a Phuket ünnepi fővárosában. Amellett, hogy ez a fókuszpontja: Phuket sok bájos vacsora – vagyis a díjak mind azt mondják. Nagyon jól néz ki, nem igaz? Alig várom, hogy kipróbáljam!

A lagúna-szerű medence a Thavorn strandon majdnem ugyanolyan vonzó, mint maga a strand. Ha nem a látványos búvárkodásra lenne, csak a part mentén, akkor sokkal gyakrabban lennénk itt!

Úgy döntöttünk, hogy ma az öböl másik oldalára kerülünk. Patong strand. Még most is, a szezonon kívüli békésen, itt még mindig elég hektikus. Maga a város viszonylag kellemetlen, és arra készteti bennünket, hogy értékeljük a Thavorn Beach békét és romantikáját!

Mellesleg, ellenőrizze az ejtőernyős embereket. Az ideálon lévő egyetlen nem hevederben van, vagy nem kapcsolódnak össze. Csak a kötelekben ül, hogy visszahúzza az ejtőernyőt a tengerpartra. OHS? Mi az?

Visszatérve a Thavorn strandon, még egy pillantást vetünk a bájos vacsorára, mielőtt a medencét nagyszerűre ütné.

És ennek a medencének van egy úszási bárja. Az összes többi alkalommal, amikor valaha is jártunk olyan helyen, ahol az egyik bezárt vagy pilóta nélküli volt. Ezúttal kihasználjuk. Egy kézműves sört iszok, amelyet egyébként a helyszínen készítenek! Soha nem értette, hogy Thaiföld ilyen dolgot tett. Nagyon jó.

R asszony élvezi a kókuszdióját. A programból vásárolt egy kókuszdiót!

Mindent hamarosan visszatérünk a repülési terminálhoz, visszafelé Sydney -be. A Phuket Worldwide Airport nem sokat kell megnéznie, azonban itt, a Kuala Lumpur új termináljánál, rengeteg tennivaló van, enni és látni. A KLIA2 egy Monster 4-szintű 2 szárnyú vásárlási bevásárlóközpont, amelynek repülési terminálja van rögzítve.

Ezért megyünk egy sokkal kényeztetett technikára a felfedezéshez: Plaza Premium Lounge!

Nagyon sok egész nap itt vagyunk itt, ahelyett, hogy visszatérnénk a főváros őrületébe, úgy döntöttünk, hogy a repülőtéren lógunk. Van egy gyors szunyókálás, valamint egy snack a társalgóban – amit bárki más láthat. Nem követeli meg, hogy rendelkezzen egy szolgáltatási osztályú jegyre … Nem hiszem, hogy még a jegyet is követelheti meg. Ez a repülőtér előtti részben található.

Most egy pimasz sört élvezünk a vacsora előtt a bárban. Ez egy kiváló kis bár, amely sokkal inkább úgy érzi, mint egy regionális, mint bármi, amit felfedezne egy repülőtéren. Érdemes kipróbálni a következő alkalommal, amikor a KL -vel repül.

Beletelt egy kis időbe, hogy kiválaszthassuk, hová kell enni itt a Kuala Lumpur Worldwide Flight Terminal 2-ben (igen, ezért hívjuk KLIA2-nek!), De mi a helyünkkel-a környezetbarát piacon. Van egy lenyűgöző menüje japán, koreai és malajziai étel keverékével. Ez az Mrs. Romance Bibimbap, sokkal féltékeny lennék, ha a baromfi Katsu, valamint a Salmon Sashimi Bento nem volt olyan véres jó!

Ugyanígy megosztunk egy lazac salátát, ami finom. Úgy gondolom, hogy valóban rendkívül jól választottunk!

Közvetlenül a felszállás előtt felugrottunkThaiföld a csúcskategóriában, valamint egy utazási házban (###) 2 egész hetes távolság után nagyszerű, ha hazaértünk, ám már hiányzik Thaiföld és Malajzia melegsége. Nem is beszélve az ételről! Biztos vagyok benne azonban, hogy eljutunk.

Tehát tisztítsa meg vissza, és élvezze a múlt héten a Smiles földjén.

R asszony élvezi a kókuszdióját. A programból vásárolt egy kókuszdiót!

Közvetlenül a felszállás előtt felugrottunk