XI’AN, Kína – A Terracotta Warriors for Dourool Plan Backpackers

Megjelent Xi’anban egy hosszú vasúti kirándulás után Chengdu -ból. Az egyetlen költségvetési terv hátizsákos opcióját, a „Hard Sleeper” osztályt választottuk, ami azt jelenti, hogy a kikötőnként 6 bund van, 3 függőlegesen van rakva mindkét falon. Ezúttal a középső emeletre kerültünk, amely sokkal jobb, mint a legutóbbi időkbe beragadt felső emelet. A középső a legjobb a nehéz alvó osztályban, mivel elegendő helyet biztosít Önnek az üléshez, plusz ez azt jelenti, hogy egész nap megkapja az emeletet. Az alsó emeleten más emberek ülnek a nap folyamán az ágyon, valamint a tetején nincs helye. Tehát nagyon elégedettek voltunk a középső részével, kivéve egy problémát, a légkondicionáló nem működött az autónkban. Az összes többi vasúti jármű boldogságosan félelmetes volt, és nem volt informálva az egyetlen járműben lévő duzzadó létezésünkről, légkondicionálás nélkül. Tehát szükségtelen kijelenteni, hogy ez egy izzadt, kényelmetlen alvás volt a tartós cigarettafüstnél, amelyet most a kínai vonatokkal való partnerbe érkeztünk.

Megértjük, hogy vannak olyan utazásszervezők, akik kínáltak Xian túrákat, ám ebben az időben önállóan utaztunk. A kényelmetlen vonat nem volt az utazásunk vége.

Bit alvással mutattunk be, és felugrottunk egy regionális busszal, hogy elvigyen minket a hostelünkbe. A taxi mindig választás, és 20 óra után egy vonaton, csábító; Ugyanakkor megpróbáljuk szem előtt tartani a hátizsákos gyökereinket, és nem is szükségtelenül költenek Kínában. Azonnal a busz egy bejárattal ment el a hatalmas ősi falban, amely felni a várost. Az AD 618 -ban kifejlesztett, a falat a kommunista uralom részben megsemmisítette, ám mégis védi Kína egyik legszebb példáját egy fallal körülvett városra.

Óratorony körforgalom

Megvizsgáltuk a hostelünket, a Xiangzimen -t, amely éppen a falak belsejében volt. A régi épület jól díszített, kiváló hagyományos faragott díszlécekkel, valamint a régi napi kínai otthonokra jellemző bejáratokkal. Kína rendkívül jól illeszkedik a költségvetési terv hátizsákos turistákhoz, és úgy tűnik, hogy minden hostel fantasztikus ár -érték arányt jelent. Elsődleges oka, hogy Xi’an -ba érkezzünk, az volt, hogy Kína egyik leghíresebb látnivalóját, a Terracotta Warriors -ot láttuk. Több mint 2000 évvel ezelőtt Qin Shihuang császár, valamint a Quin -dinasztia uralkodója sírját fejlesztette ki. Ebben a sírban azt hitte, hogy élete a halál után folytatódik, és ezért össze kellett állítania magának egy hadsereget, hogy megvédje őt a túlvilágban. Tehát 70 000 ember 7500 katonát faragott 37 év alatt. A katonákat stratégiai pontokra helyezték a sírhelyén. Minden faragott katona saját egyedi megállapodással rendelkezik, és az egész hadsereg harcrendbe került, rangsor és szabályok szerint elválasztva.

Terracotta harcosok ezrei

Terracotta harcosok sorai
Az évezredek során sokan megsérültek a sírokba, eldobták és kirabolták az útjaikat. Mivel oly sok katona tönkretette, a tolvajoknak fáradtaknak kellett lennie, és érintetlenül hagyták a tartózkodó katonákat. Ami most maradt, a világ egyik leghihetetlenebb régészeti lelőhelyének folyamatos ásatása. Sok katona még mindig büszke, mivel 2000 éve van egy mély sírban, amelyet most elsősorban a turisták számára ástak ki. Ahogy a különböző gödrökhöz sétáltunk, hogy számtalanul megtekintsük ezeket a bonyolultan faragott remekműveket, a Quin császár feladata puszta mérete és problémája nyilvánvalóvá vált. Hihetetlen, hogy pontosan hogyan vezethet olyan sok embert, hogy oly sok tökéletes katonát faragjon. Olyan sok srác fejtelen vagy végtelen áll, bár a nagyszerűség annak, amit még mindig a sírokból származnak, így a látogató valódi izgalmát biztosítja a történelemnek (még akkor is, ha nem történelem kedvelők). Sok ember halt meg a terrakotta harcosok fejlődése során az éhezés és a rossz bánásmód miatt. A császár szintén elszámoltatható volt a Kína fantasztikus falának nagy részének előállításáért, ahol 1 millió srác halt meg az erőfeszítések során. Brutális vezető volt, aki a tömegeknél munkára szorult, ám az erőfeszítéseikből valóban meglepő.

Ilyen bonyolult faragványok, minden egyes megállapodás eltérő

A terrakotta harcosok

A visszahozott harcos egy üveg helyzetben – úgy tűnt volna, mint évekkel ezelőtt

nekünk a Terracotta Warriors -ban

egy csecsemő, amelynek csúszása kivágott a nadrágjából, a könnyebb WC -hozzáférés érdekében
Miután meglátogattuk a Warriors -t, volt éjszaka, hogy ellenőrizzük az O -tUt Xi’an város, mielőtt ugráltunk a vonatunkra Pekingbe. Maga a város hihetetlen, és megér egy utat a Terracotta Warriors nélkül. Van néhány régi dob, valamint az óratornyok, valamint más látnivalók, bár Xi’an legjobb része a muszlim kerület volt, összesen Kína egyik legnagyobb mecsetével, a fantasztikus mecsetrel. Néhány ilyen belépési díj kissé meredek a költségvetési terv hátizsákos költségvetésére, érdemes megnézni, még ha csak kívülről is.

A XIAN egyik bevásárlóközpontja

Dobtorony

A fantasztikus mecset

Gyönyörű dizájn a fantasztikus mecsetben

Muszlim srác, valamint Dariece sétál a mecset területén
Sétáltunk a keskeny sávok körül, ahol sok utcai ételből, valamint cukorkák közül választhatunk. Hallottunk egy híres báránylevesről Xi’anban, tehát beillesztettük a Little Street Side étterem egyikét, valamint a legfinomabb, hogy angolul rendeljünk levest. Természetesen, hogy Kínában vannak, nincs angolul beszélve, tehát örültünk, amikor egy fiatal főiskolai gyakornok ült mellette, aki angolul tanul. Elmagyarázta nekünk, hogy a sűrű, chappati, mint a lapos kesztyű, először elrendezzük az üres tálba, majd eljuttatjuk a tálba a kitöltendő konyhába. Nagyszerű 10 percig tartott, hogy felszíni a kenyeret a tálba bontani, és amíg a levesünket visszatértük. A húsleves ízletes volt, és a bárány darabjai annyira gyengédek voltak, hogy szétestek, amikor a pálcikkal választottuk őket. A kenyér néhány húslevest felzárkózik, ám soha nem lesz nedves, mivel annyira sűrű, és az egész leves az egyik legjobb leves, amellyel valaha volt. Igazi öröm az ízlelések, valamint a pénztárca számára, mivel ez a költségvetési terv hátizsákos étkezés 2 dollár alatt áll rendelkezésre! Láthatjuk, miért olyan híres Xi’anban.

Felbontja a kenyeret a csodálatos bárányleveshez

A kitöltött termék – bárány, tészta és kenyérleves

Finom ételeket főznek a muszlim kerület utcáin

Dió eladó a muszlim kerületben

Finom ételeket főznek

mmm, sült zöldségek

A sikátorok sétálása a muszlim kerületben

Dariece Jade karkötőkre nézve

Vacsora után elindultunk a vasútállomásra, hogy még egy éjszakai vonatra lépjünk. Ezúttal egy „puha alvó” volt, egy osztályon az összes többi vonaton, amelyet Kínában vettünk fel, és nem a szokásos lehetőség a költségvetési terv hátizsákos turisták számára. Eddig 0-tól 2-ig voltunk a vonatokon Kínában, tehát reméltük, hogy ez jobb lesz.

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.