Utazás a Fülöp -szigeteken, Banaue -ba – Rice teraszokba megy egy heves zuhany alatt!

Banaue -ban, amikor ismét megdöbbentettük az ésszerűtlen időjárás. Az eső a délutánra öntött, amelyet bemutattunk, így egy békés étteremben ültünk, és örömmel fogadtunk néhány ízletes regionális különlegességet. Beszélgettünk más utazókkal, akik néhány túrát tettek a környéken, és tetszett nekik, így Dariece, és én is igazán imádkoztam, hogy az időjárási viszonyok megszűnjenek.

Az időjárási körülmények bezáródnak a Banaue -n

Másnap reggel megtörtént, volt némi napunk, bár a horizonton egy sötét baljós felhő megakadályozta, hogy egy teljes napos kirándulást elkötelezzünk magunkat, így csak elindultunk, hogy megnézzük néhány kilátást a Banaue város környékén. Ez az észak-luzoni régió jól ismert csodálatos rizsteraszáról. Több mint 2000 évvel ezelőtt az egész hegyi láncokat faragották, és fantasztikus, környezetbarát rizsmezőkkel maratták, amelyek teljesen megváltoztatták a hegyvidéki földterület topográfiáját. A teraszokat nemzedékről generációra adták át ezekben a dedikált háztartásokban. Az emberi mérnöki kolosszális látványosságokat most az UNESCO világörökség részéről, valamint a világ nyolcadik kérdésére gondolják. Azt állítják, hogy megegyeznek a stílusuk mögött meghökkentő jellegű piramisokkal, valamint a kortárs eszközök felhasználása nélkül. 10 000 négyzetkilométert folytatnak, és valóban félelmetes.

Kilátás a People’s Lodge Banaue fedélzetéről

Lenyűgöző kilátás a Banaue rizs teraszára
Dariece, valamint én úgy döntöttem, hogy a város körüli számos nézőpont közül néhányat úgy döntöttem, hogy a teraszok megfelelő kilátópontját kaphatjuk, így saját magunk körül 8 órakor indultunk el. Banaue Homestay -n keresztül haladtunk el, Doreen háztartása, akit az előző nap elégedett voltunk a buszon. Megálltunk, és azt is biztosítottuk, hogy megmutassuk nekünk a kívánt foltokat. Valójában végül úgy viselkedett, mint egy útmutató, a Flora, az állatvilág és a kultúra megértése elképesztő volt. Elégettünk néhány regionális törzs embert, akik felhasználták a terület keresését, akik közül sokan több mint 90 évesek voltak, és minden nap még mindig a meredek sziklák körül kirándulnak. Ahogy a legnagyobb nézőpontokhoz közeledettünk, az ég bezárt, valamint az esők éppen időben kezdődtek, hogy egy triciklibe kerüljünk, és visszahúzzuk a városba.

Banaue harcos arca
Egy banaue harcos keze

Banaue harcos
Lenyűgöző kilátások

Nekünk az új haverunk Doreen -vel
Dariece és Doreen is

És ez végül a Banaue, valamint lényegében az utazás következő 2 heteinek története volt. Eső. Általában ez a száraz évszak, amely sokkal többet ígér, mint néhány naponta, azonban a világ minden táján a látszólagos éghajlati módosítással a Fülöp -szigetek sem kivétel. Az eső könyörtelen volt, és az elektromos viharok fantasztikusak voltak, ám a szállodánkban lévő kis étteremre korlátozódtunk a Banaue -i 2 nap többi részében.

Séta a Banaue városával Doreennel

Az utolsó napunkon, a viharral, Doreen a szállodánkkal foglalkozott, és meghívott minket karaoke -ba a regionális kocsmában. Látva, amint az elmúlt pár napot a webhelyünkön töltöttük a laptop -képernyők előtt, örömmel fogadtuk el, és sokkal több időt töltöttünk új barátunkkal. Tehát elvitt minket az unokatestvérei karaoke bárjába, valamint néhány dallamot választott minket, amelyeket nekünk énekelhet. Karaoke nagy a Fülöp -szigeteken, és mindenki bele van benne. Valójában az eszköz szabadalmának tulajdonosa a filippínó, valamint az ország egész területén mindenki, valamint kutyájuk szereti, hogy feljuthasson, és kiszívjon egy dallamot, képzett vagy sem. Szerencsére Doreen hihetetlenül képzett volt, és fantasztikus dallamokat énekelt.

Doreen dallamot összerakva

Örülünk néhány sörnek, valamint fantasztikus csevegnek vele, valamint a végén, amelyet még az italokért is fizetett. Hihetetlenül nagylelkű volt, és a Native Banaue Woodból faragott regionális nagy szerencse -fellebbezési ajándékokat adott nekünk. Lehet, hogy nem volt az időjárási viszonyok a mi oldalunkon, azonban rendkívül szerencsések voltak, hogy kielégítsük Doreen -t, és azóta is kapcsolatba lépünk vele a szöveges üzenetküldésen keresztül. Sajnos soha nem voltunk képesek megtenni azokat a túrákat, amelyek híressé tették a Banaue környékét, ám még a város közelében is láttukFantasztikus, tehát feltételezem, hogy ez csak egy oka annak, hogy egy nap visszatérnünk kell. Banaue -t egy éjszakai buszon hagytuk el, és az eső egész úton dobogott. Szerencsére elmenekültünk a hegyekből anélkül, hogy áradások tartották őket, ám a Fülöp -szigetek körül nem tetszett az előrejelzés zajának: eső, viharok, tájfunok és villám. Nem az, amit gondoltunk, amikor egy olyan országban tartózkodásunkat szerveztünk, ahol heves és gyakran káros idő van. Csak remélhetjük, hogy ez megszűnik.

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.