Egyenesen Dél -Dakotán

haladva egy túrát Dél -Dakota egyik végétől a másikig vezette, sok drámai módon a vége volt.

Megfigyelhetjük a közeledő viharot az alacsony gördülő földön, Wyoming határának közelében. Az alapvető kétsávos autópálya látszólag sehol, és nem volt nyilvánvaló civilizáció mérföldes irányba. Ekkor érezte magát a lányom, és az út szélére húztunk. A kocsiba való visszatéréstől számított másodpercen belül elárasztott minket, majdnem elhomályosítva azt, ami már az út már látható volt. Úgy tűnt, hogy Thunder és Lightening minden oldalon körülvesz minket, amikor a GPS irányát követtük.

Gyerekeim arcát az elektronika helyett a kanyargóson kívüli átkisítik, mivel a férjem és én dalokat vezettünk, és vicceket repedtünk, hogy megvilágítsák a hangulatot a saját félelme ellenére.

Öt nappal korábban, napsütéses időjárási időben a Minneapolis -tól nyugatra fekvő Desmet -re állítottuk, hogy Laura Ingalls Wilder korábbi lakóhelyeit láthassuk. A Wilder történelmi otthonainak látogató központjába érve egy kirándulást tettünk, amely életre keltett a Prairie Book sorozat kis házát. Az Ingasall könyvének, a The Long Winter című könyvének közepén voltunk, így a Ward üzletében és a pékségben a legjobb belvárosi kilátópontot használta. El tudjuk képzelni, hogy az utca túloldalán lévő épületek sokkal több mint egy évszázaddal korábban eltűntek a látványból a hatalmas hóvihar idején. A Ward’s -nak rengeteg csecsebecsét is vásárolhat, ami üdvözlendő figyelmeztetés vagy bosszantó akadályt jelenthet, a gyermekek természetétől függően.

A Laura Ingalls Wilder Historic Homes ajándékboltból származó motorháztetőben a gyerekek ülhetnek, ahol Laura és Carrie iskolába járnak (Heather Lusk fotója)

Hajlók tele, egy órával délre haladtunk Mitchell felé, a világ egyetlen kukoricalalotájának otthona felé. A palotát lefedő minden mozaik műalkok, kukoricából, gabonafélékből és fűből készült mű. Az épület belsejében harapnivalók és mellékhelyiségek miatt merészkedtünk, de sokkal érdekesebbnek találtuk a frissített külső mozaikok megtekintését.

A kukoricalalota mozaikjait az épület kívül és belsejében lehet megtalálni. (Fotó: Heather Lusk)

Hol maradjunk

Keressen családbarát szállásokat Dél-Dakotában a szokásos szállodáktól a magánszünet-bérleti díjakig a Stay22.com webhelyen:

A Mitchell és a Badlands Nemzeti Park bejáratáig tartó meghajtó nagyjából három óra, de a bejárat közelében megálltunk a Prairie Homestead -ban, hogy fehér préri kutyákat és különféle stílusokat láthassunk az áthelyezett otthonok számára. Lányaim szerették üldözni az állatokat a lyukból a lyukba, és a nap utolsó szakaszától megégetve energiát égetve. Aztán egy gyors meghajtó volt a Badlands és a Cedar Pass Lodge belső bejáratához, amely az egyetlen hely, ahol tartózkodhat és vacsorázhat a parkban. Rengeteg folt van a Badlands -ben rövid kirándulásokhoz és fényképekhez, amint az a bejegyzés fejlécképében látható (Heather Lusk fotója).

A Badlands -en belüli hurok alapvető és közvetlenül a Cedar Pass Lodge felé vezet. A szobák kényelmesek voltak a tiszteletre méltó kilátással. Másnap reggel folytattuk a hurkot a Pinnacles bejárati állomás felé Wall város felé.

A préri kutyák Dél -Dakotában bőven vannak, minden korosztály számára rengeteg élvezetet adva. (Fotó: Heather Lusk)

A korai indulás rengeteg vadvilág -észlelésre utalt az út mentén: a sziklák tetejére, a szélsőséges juhok, a szélsőségesen bámultak a tájon, és a kis bölények kis állományát. A korai óra sokkal fenségesebb és gyönyörűbb tájat is jelezte, mivel a reggeli fény a gyűrűket a sziklafal mentén rögzíti, nem könnyen látható, ha a nap fölött van. Az állatok megfigyelésének minden megállásánál apró túrákat is navigáltunk a jelölt utak mentén.

A Pronghorn Butt az úton halad, megállítva a forgalmat a Black Hills Nemzeti Erdőben. (Fotó: Mara Lusk)

Ha elhagytam a parkot, rájöttem, hogy nem állok meg az ismert nyaraló csapda fali drognál, de addigra egy hiba túllépte a lányomat és engem. A csendes és tiszta létesítmények rászorulnak a rusztikus (bár gyakori) lehetőségekkel szemben a Nemzeti Parkban.

A fali gyógyszertár a nagy depresszió során hírhedtséget kapott azáltal, hogy ingyenes vizet használt az áthaladó ügyfelek számára. Az üzlet 76 000 négyzetláb méretű látványossá nőtte ki magát egy régimódi szóda szökőkút, étterem és nyugati áruk üzletével. A gyerekek aranyért serpenyőbe kerülhetnek, megnézhetik a kövületeket, vagy különféle gigantikus szobrokkal pózolhatnak.

Miután felfedeztük a fali gyógyszereket, és feltöltöttük a kézi fertőtlenítőt, egy órát vezettünk a Rapid Citybe, ahol az elnökök szobrai vonják be az utcákat. Az Elnökök Városának Információs Központja tiszta mellékhelyiséggel és információkkal rendelkezik az egyes szoborokról. Ingyenes sétáló kirándulás és térkép érhető el a DowntownRapidcity.com oldalon. Különleges éttermek bőven vannak a környéken, így remek ebédhely lesz a Custerbe való elindítás előtt, ahol a Custer -i Holiday Inn -et választottuk a medence és az ingyenes reggeli előnyeire.

Két nap a környéken lehetővé tette a váratlan időjárást és a rengeteg rekuperációt. A köd megakadályozta, hogy egy reggelen ellenőrizze a Rushmore -hegyetnull