Kórház, közúti kirándulások és egy Mornington esküvő

, hogy azt mondják, hogy ez egy eseményes hét volt, enyhén helyezi el.

A vészhelyzetre tett szórakoztató kirándulással egy gyanúsított bokával, egy valóban szórakoztató utazással Melbourne -be és egy igazán látványos esküvőn a Victoria azon részén, ahol még soha nem voltam, rengeteg mesélhet a hétről.

Reméljük, hogy örülsz ennek a kiadásnak.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

És ott van. Az összes dicsőségemben – annyira sikerült gurulnom a bokámat, hogy valójában a Shinbone -on álltam, mielőtt gyűröttem.

Egy gyors négy óra után az RPA -nál az A&E -ben, megtudjuk, hogy a bokámban nem csak rosszul feszített ligamentumokat szakítottam meg. Néhány hét alatt jól kell lennem az ujjak keresztbe.

Ebből a teniszezésem a legbutabb dolog, amit megtehetsz.

Ennek egyetlen problémája az, hogy ezen a hétvégén vezetünk a Mornington -félszigetre.

Christina hátulba állít, és autónkat váltó mentővé változtatja. Van egy esky, amelyben jégtáblák és rengeteg párna van.

Célunk nem az, hogy csak egy napon átmegyünk Victoria délkeleti sarkába. Azt tervezzük, hogy megállítunk az ország néhány tűz által sújtott részén, és megteszjük a kicsit.

Csatlakozunk a #Emppyesky mozgalomhoz, amelynek célja a helyi közösségek támogatása.

Ahogy még inkább a vidékre vezetünk, egyértelmű, hogy látjuk, hogy az aszály és a tüzek a tájon járnak.

Ha egyébként kiemelkedő autó snacket keres, akkor ezek az aussie makadámiák az új kedvenceink. Lenyűgözünk, hogy mennyit érezzük magunkat néhány ilyen szépség után.

És szépségek, amelyek vannak. A Brookfarm a legszebb makadámiákat készíti, amelyeket láttunk, és ezekre a speciális rózsaszín só -ízesítés olyan ízletes.

Első állomásunk a Wagga Wagga közelében lévő Tumut városában és a preferált kis sörfőzde TRBC -hez. Az innen megjelenő sör megéri az utat.

Néhány héttel ezelőtt itt voltunk itt, és fantasztikus visszatérni.

Itt van egy kicsit még a sörfőzde.

Megállunk az éjszakára a Riverinában, az NSW és a Victoria határán. Christina unokatestvére a kiválóan megnevezett Howlong városában él, és egy gyönyörű estét töltöttünk vele és feleségével.

Másnap reggel ismét úton vagyunk … de nem azelőtt, hogy megállnánk Howlong főutcájában, hogy harapjon enni. A szalonna és tojáshenger, amelyet a fél hektáros kávé társalgóján csinálnak, hitelessége van, amelyet megérdemel. Ez csak egy jó munka, nem élek közelebb ehhez a helyhez!

A kávé is kiváló.

Közvetlenül a félig hektárral szemben található a Howlong Country Bakery. Egyszer – számos évvel ezelőtt – a legcsodálatosabb reggeli pite volt itt.

Manapság azonban valószínűleg jobb, ha ragaszkodik a Half Acre tészta lehetőségeihez. sokkal jobb.

A Victoria folyó mentén a tűzkárosodás ugyanolyan egyértelmű. A perzselt föld és a feketés fák vesznek körül minket. Nagyon félelmetes.

Az alapvető dolog, amit emlékezni kell, az, hogy ez néhány hónap múlva ismét zöld lesz. Az itt élő embereknek azonban jóval a levelek visszaesése után kell támogatniuk.

Még mindig itt élnek, és bár a környezetük károkat okozott, a vendégszeretet és a termékminőség érzése nem csökkent.

Ne hagyja, hogy a tüzek hamuja megakadályozza, hogy ide jöjjön.

Az első megállónk ma (a reggeli kivételével) a Milawa Gourmet régióban található. Vannak pincészetek és sajtgyárak ezen a területen, amelyeket soha nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Ez az üres esky meglehetősen megtelt!

Megállunk egy olyan pincészetben, ahol nem jártunk 15 éve! A Sam Miranda Pincészetnek látványos pinceajtója van, és finom bort készít.

A sajttal és a fél tucatunkkal Melbourne mellett haladunk a viktoriánus tengerparti Torquay városba és egy másik unokatestvérébe.

Ez az első alkalom, hogy Torquay -ben. Ez Melbourne gyönyörű része, és valójában nem túl messze van a várostól – bár sok melbourniai erősen nem ért egyet! Nekik is Sydney -be is vezethet. És ki tenné ezt?

De a Torquay a Melbourne -hez legközelebbi szörfözés – és nem csak a Surf Beach. Ennek a tengerparti városnak nem más, mint a Bells Beach, amely évente számos nemzetközi szörfözési komplumot tart.

Amíg Torquay -ban vagyunk, találkozunk ezen az utcai művészetben. Ez egy sós hangok művészi falfestménye … és egy másik Christina unokatestvére – Aaron Godina!

Itt sokkal többet nézhet meg a sós hangulatok és a merch.

Torquay -től Queenscliffbe indulunk, hogy elkapjuk az autó kompot a Mornington -félszigetre. Gyorsabb, kevesebb vezetés és általában az utazás gyönyörű módja.

Miközben várjuk a következő Searoad kompot, amely egyébként óránként fut, nézzük meg néhány üzletet és kávézót Queenscliffben. Ez egy újabb példa arra, hogy milyenek a dolgok az AUS -ban itt lévő városokon kívül, és miért éri el a kijutást és a körbejárást.

Ez egy 55 perces körutazás az öbölben Queenscliff-től Sorentoig, a félszigeten. A fedélzeten lévő bár teljesen felszerelt és előesten van néhány érdekes helyi sör.

Ez a Mornington -félszigeten található St Andrews sörgyárból származó ale ideális valakinek, aki a mozgó hajó duzzadásáról tárgyalt mankókon! Teljes ízű, de csak 3,5%-bár nagyon várom, hogy sokkal többet próbáljak a tartományban, amikor visszatértünk a szárazföldre.

A komphoz való felvétel további előnye: A kikötő közelében egy delfinek hüvelye követ minket. Gyakorlatilag a dokkban vagyunk, mielőtt végül eltűnnének a hullámok alatt – az ideális üdvözlet.

A Red Hill -i kiemelkedő Airbnb -nél újabb gyönyörű üdvözletünk van e két lenyűgöző idióta közül! Az elülső jó fiatal fiú Walter, aki gyakorlatilag hat hónapos. Annyira izgatott és hajlékony.

Mögötte Maggie van, aki csak egy éves. Sokkal sokkal inkább a botokra összpontosít – ezért lehet, hogy üldözi Waltert. Ez az ő botja!

De a legjobb az egészben az, akivel buktatunk. A barátaink, Sonia és Chris az Adelaide -ból is itt vannak!

Az első éjszaka ismét együtt indulunk vacsorára. A helyi pincészet ajánlása alapján számos kicsiben vagyunk – egy bisztró és bár, amelynek tulajdonában van egy másik helyi pincészet – Polperro.

Az itt található étel kiváló. A steakem tökéletesen főzött, és nagyon tisztában vagyok azzal, hogy a többi a chipsemre bámul, mint az éhes sirályok!

Vacsora után visszatért a helyünkre néhány sokkal több borra és felzárkózásra. Bár nem megyünk túl őrülten. Nagy nap holnap.

Ma reggel kezdjük a dolgokat, ahogyan azt meg kell tenni. Egy ízletes reggeli tekercsel. Ez a Red Hill Nordie -ból származik – egy skandináv kávézó. El kell mondanom, hogy nagyon elégedett az itt választásommal.

Az esküvő csendes óráinak eldöntésével mindannyian eldöntjük a legjobb dolgot, amikor meg kell ölnünk az időt a Mornington -félszigeten, hogy megnézzük a pincészeteket.

A pincék ajtaját tekintve itt sokkal többet vesznek, mint bárhol másutt. És szem előtt tartva Chris és Sonia Adelaide -ban élnek, ez elég nyilatkozat.

Talán sok kiemelkedő ez a hely – Pt. Leo Estate. Az itt található borok nagyszerűek, de az építészet és a műalkotás a következő szint. Nagyon sok pénzt költöttek (a pletykák körülbelül 50 millió dollárra!) A webhely fejlesztésére. Azt kell mondanom, hogy ez lenyűgöző.

A hátul egy jelentős óceánvidéki gyep, amely tele van olyan lényeges szobrokkal, mint ez.

A helyiek újabb javaslatára indulva ebédre indulunk a Merrick General Red Wine Store -ban.

Sokkal alacsonyabb alapvető fontosságú, mint a környéken található pincék ajtaja (bár ha itt vagy, akkor minden bizonnyal át kell mennie az út túllépésén a szűkebb borok felé egy gyönyörűen személyes vörösbor élmény érdekében), és az étel kivételes.

Félelmetes, hogy az ország ezt a lenyűgöző részét felfedezzük ezekkel a srácokkal. Nem csak Chris és Sonia vörösbor -ismerete a következő szintű, hanem annyira szórakoztató, hogy együtt lehetnek.

Ha még nem nézett meg Sonia társaságára, akkor most csináld. Az Scribe + Social egy oktató és mentoráló vállalat, amelynek célja a cégek szociális média és kommunikációjának megvilágításának segítése, az elkötelezett közönség és ügyfélkör létrehozása és ápolása, valamint a digitális világban naprakész maradás.

A vörösbor -kóstolás közepén vagyunk, a Merrick általános üzletében, amikor ebédünket kiszolgáljuk. A szünet gombot legjobban a fehérek és a vörösök között nyomtuk meg a ceviche, a kagyló, a steak tartár és a caprese saláta finom elterjedése érdekében.

Megkíséreljük egy üveg utolsó fehér vörösborot is, amelyet éppen kipróbáltunk – egy kiemelkedő idős Chardonnay -t a Portsea Estate -től a félsziget végén.

De most a fő eseményre. A Tanglewood borok látványos területein vagyunk, Emma-Kate és Charles esküvője.

Emma az Emma Kate Co művész, írógép és tulajdonosa – láthatja lenyűgöző szeszélyes kézírását ezen a táblán. Charles ipari tervező, és Orbitkey -t futtat – egy igazán okos szervező a kulcsok számára, amely a zsebekben és a karcolásokban a csúnya jeleket leállítja.

Mindannyian várunk egy esküvőt, amely tele van csodálatos szépséggel, a részletekre való figyelemmel és a kreatív ragyogás virágzásával. Nem vagyunk csalódottak.

Miközben minden felkészül a gyepen való ünnepségre, a közelben lévő koktél -lakókocsit figyeljük. Úgy néz ki, hogy a margariták és a negronis a nap vásárlása!

Ez az ideális kezdet ennek a gyönyörű, örömteli eseménynek

Charles Boutonniere tökéletesen megfelel az esküvő szépségének.

A menyasszony és a vőlegény első tánca a hatalmas teepee alatt, ahol elmondták fogadalmukat

Az újonnan esküvők vitorláztak, amikor a nap lejár!

Kis részletek, mint ez, az esküvő különlegessé teszi. Útmutatást írunk Emma és Charles számára, amelyet egy, öt és 10 éves házasság után elolvasnak.

Olyan keményen próbálunk hűvös lenni!

Ma reggel – az esküvő utáni napon – mindannyian a látványos otthonban vagyunk, Emma, ​​Charles és családjuk „helyreállítási partira” tartózkodnak.

A harapnivalóktól, salátáktól és üdítőitaloktól a teljes szalonnás és tojás tekercsekig, sörökig és borig, ez egy olyan parti, amely minden másnapos mértékben befogadja!

Túl hamar azonban újra el kell lépnünk az útra. Visszamegyünk észak felé a hosszú hazautazáshoz.

Ahogy áthaladunk Victoria -n Visszatérve Új -Dél -Walesbe, WE Lásd a jó hírt, amire reméltünk: Élet a tűz után.

Az összes szörnyű tüzek ellenére, a fák ismét kezdődnek, a páfrányok a hamuból csíráznak, és a növényzet visszatér az olyan sok pusztított terület tragikus feketézett helyeire.

Úgy döntöttünk, hogy a hosszabb tengerparti útvonalat a Batemans -öbölön és az állam legrosszabb part menti területein keresztül vesszük haza.

Megérkezünk a Batemans -öbölbe, közvetlenül azután, hogy a sokkal nagyobb viharok áthaladtak. Világos és napos itt van-egy olyan hely, ahol a közelmúltban mind hamufüst, mind esővel töltött vihar felhők láttak.

Noha vannak bizonyítékok ezeknek a természeti katasztrófáknak a károsodásokról, még mindig van sok varázsa. Az üzletek nyitva vannak, az éttermek főznek, és a szállodáknak van helyük a látogatók számára.

Ha szereti utazni az ausztráliai nagyvárosokon kívül, kérjük, ne menjen el a tűz által érintett régiókba. Még mindig nagyon különlegesek, tele vannak bájjal, és készen állnak arra, hogy ugyanolyan barátságos mosollyal fogadják el, mint mindig.

Reméljük, hogy örül a heti kiadásnak.