15 A nyári dátum fogalmak, amelyeket valóban meg akar tenni

Kicsit elhasználódtam a dátum fogalmak listájából. Megértem, hogy soha nem fogom megtenni. Szopnak be egy pillanatnyi címsorral, majd hagynak engem elérhetetlen vagy unalmas ötletekkel, valamint irritáló kattintási-baitási galériával. Tehát azt hittük, hogy elkészítjük a saját felsorolásunkat az elérhető dátum -koncepciókról, valamint egy olyan stílusban, amelyről úgy gondoltuk, hogy sokkal vonzóbb. Itt található a 15 legjobb nyári dátum koncepciónk, amelyeket valóban meg akar tenni.

A legszebb dolog a Summertime -nál, hogy nem kell rendkívül sokat tennie, hogy fantasztikus időt töltsön a kedveltével. Attól függően, hogy hol lakik, pontosan mennyi pénzt vagy időt, valamint a hangulatát, itt van a nyári dátum ötletek legfontosabb listája.

15 nyári dátum koncepciók, amelyeket igazán szeretne csinálni

Tengerparti séta

Nincs semmi jobb, mint egy séta a strand mentén. Nem kell úsznod … akkor azonban még egyszer semmi nem akadályoz meg, ha akarod!

Termelői piac

Nagyon szórakoztató megvizsgálni, hogy mi folyik a regionális gazdálkodók vagy termelők piacán. Még összekeveredhet és illesztheti ezt a piknik dátum ötletével.

Vitorlázás – vagy bérelt vitorlázási túrákat keresni

Szeretjük, ha a vízen kint vagyunk, de sem én, sem a Romance asszonynak nincs utalása a vitorlázásra. Vigyázz a Charted vitorlázási körutazásokra – mi csináltunk egyet a NYC -ben, és fantasztikus volt!

Piknik a parkban

Dobjon el egy takarót a nagyon szeretett parkjában, vagy még sokkal jobban fedezze fel a padokkal és az asztalokkal rendelkező parkot. Amellett, hogy győződjön meg arról, hogy mindketten örülnek az egész piknik dolognak.

River Cruise – vagy béreljen evezős hajót egy délutánra

Ha a folyó közelében tartózkodik, nézd meg, van -e bármilyen hajózás, amelyen folytathatja. A folyó sok városában vannak, és néhányuk valóban érdekes. A chicagói építészeti folyami körutazás kiváló.

Óriáskerék út

Sok kortárs városban van egy hatalmas kerék valamilyen vagy más típusú. Ez egy fantasztikus módszer arra, hogy másképp érjen el, hol tartózkodik, és meglehetősen bájos is lehet!

Szeretjük a London Eye -t – valamint van még néhány fantasztikus módszer is, amelyeket felfedeztünk, hogy itt London láthassa.

Tetőtéri sáv

Mrs. Romance, valamint én is valódi balek vagyok a tetőtéri bárban. Ez az alkohol legjobb keveréke, valamint a magas szintű keverék, amely – hisz benne – valószínűleg egyáltalán nem a legjobb keverék. Mindazonáltal szeretjük őket.

Íme néhány tetőtéri bár, amiről beszéltünk.

Az állatkert

Nem kell, hogy David Attenborough legyen, hogy örömet szerezzen az állatkertben; Ez egy fantasztikus módszer, hogy a napot a kedveltével töltse.

Filmpiknik

A közelmúltban elkezdtük a mozgókép -témájú dátumokat. Ez egy kis előkészítést igényel, bár nagyon szórakoztató lehet.

A teljes mozgókép -témájú dátum gyors váltakozása az, hogy csak a mozgókép letöltése a tablettára, kap egy dupla fejhallgató -adaptert, és készítse el a mozgóképét piknikre!

Őrült golf

Mrs. Romance, valamint én is szeretem az őrült golf játékot-vagy a „putt-putt”, ahogy az ausztrál telefonok hívják. Megpróbálunk formázni egy játékban bárhol, ahol utazunk. Mindig nagyszerű nevetés, amely az egyik legfontosabb dolog, amit akkor keresünk, amikor együtt vagyunk.

Túrázzon a saját városában vagy városában

Annyira szórakoztató, hogy szülővárosában nyaralónak lenni. Új dolgokat találsz, amelyek valószínűleg sokszor sétáltak. Szeretjük megnézni Sydney -t, valamint folyamatosan tartózkodni.

Itt van a 24 órás Sydney -i útmutatónk.

Béreljen fel egy kabriót a napra

Találja meg a nyitott úton a tetőfedést. Csak ne feledje a fényvédőt. A kabrió egy kicsit költségesebb, mint a rutinszerű bérleti járművek, ezért próbálja meg foglalni a hét közepén, vagy megkérdezni, hogy vannak -e valamilyen diszkontráta a foglalás előtt. Ezenkívül a Fejlesztésben foglaljon, mivel a nagyszerű napokon a Cabriolets felpattan.

A jármű bérlésén történő győzelemre vonatkozó egyéb ötleteinkhez ellenőrizze ezt.

Borkóstolás

Ha online egy napos fehérbor -ország meghajtón belül – vagy eljuthat oda, és egy éjszakán át maradhat -, akkor valóban érdemes megtenni. Szeretjük megnézni a pincék ajtaját. Olyan szórakoztató dolog.

Ha nem biztos benne, mit kell tennie, itt van az öt alapvető ötletünk, amelyek sokkal többet éreznek a Házban a pincék ajtaján.

Nappali mozi

Két helyszínre kell állni, ha megpróbálja elmenekülni a hőt. Vásárló központok, amelyek nem rendkívül romantikusak, valamint a mozi. A mozi vezetõi szeretik a légkondicionálást felrobbantani, akkor miért nem kaphat meg néhány harapnivalót, és vigye kedvesét a nappali filmekbe? Szeretünk most, valamint a Go Gold Class -ot, valamint a Go Gold Class -ot, ahol ételt kapunk, valamint az ülések leereszkedése. Megéri a további pénzt.

Holdfényes mozi

A filmek szabadban nézése valóban könyvélmény – és meglehetősen romantikus is. Végül rendkívül kiemelkedő, hogy nyáron hatalmas parkokban képernyőkkel rendelkeznek, és ezek a külső mozik átvettek, ahonnan elhagyták a mozgóképeket.

Sokat-LovunkAz Ed Outdoor Cinema az Openair mozi Mrs. Macquarie székén, a Sydney kikötőben.

Bónusz tipp!

Miért nem integrálja néhány ilyen fogalmat, hogy egy nagyobb napot tartalmazzon együtt? A mezőgazdasági termelők piacára menj, akkor a piknik vagy a folyó körutazása fantasztikus lenne. Vagy béreljen konvertibilis, valamint a fehérbor -országba. Ezt tennénk!

Milyen dátumtervei vannak erre a nyárra? Vagy ha az északi féltekén tartózkodik, van -e valamilyen ötlete számunkra délen a tapasztalataidtól. Ez a nyár csak eltűnt? Mondja el nekünk a megjegyzésekben!