Pemba az Ibo -szigetre, Mozambik – Amikor Henny elégedett Henrikre

mindannyian 3: 45 -kor felébredtünk, és elindultunk a buszpályaudvarra, hogy elkapjuk a 4:30 busz északi részét Pemba felé. Minden reggel végül nehezebb felkelni, mivel testünk lassan kifogyott az üzemanyagból. A 10 órás buszos utazás közül sokan aludtunk, bár minden alkalommal felébredtünk, amikor a busz megállt egy falu közelében. Afrikában számos falusiak kielégítik a különféle termékeket az elhaladó buszok számára. Bármit felveheti a csaptelepektől az online csirkékig a busz ablakkal.

Az egyik a sokszor, amikor ételt és italt kaptunk a mozambiki Pemba felé vezető úton

Szeretne vásárolni egy csirke/bambusz szőnyeget/szódat/gyümölcsöt?! A Mozambik Pemba módszeréről
Látva, hogy a helyiek minden állomáson vásárolnak csirkéket, és a „Bock-Bocking” által folyamatosan felébresztették, kiváló ötletet jelentettek nekem. Az egyik megállónál egy online baromfit vásároltam az egyik falusiaktól, alig több mint 3 dollárért, és hatalmas mosollyal továbbadta nekem az ablakot.

Valószínűleg én voltam a legelső „Mazungu” (fehér ember), akinek felajánlotta a baromfiát. Ahogy a módszeremet felvetettem a folyosón, ahol Henry és Alice ültek, a buszon lévő helyiek nevetéssel ordítottak a Mazungu -ban a Frango -val (csirke). Amikor elértem Henry ülését, becsaptam az online madarat, és az ölébe csapkodtam. Megragadta a lábakkal, és egy olyan zavarodott megjelenéssel nézett rám, amely miatt a baromfit megérdemli az arany súlya.

“Mire számítottam, hogy befejezem?!” – kiáltott fel, és egyértelműen csalódott a csapás miatt, a baromfit az ölébe vágva. Azt mondtam: “Ez az én ajándékom neked, gondoskodnod kell róla, a neve Henny.” Henny olyan nick-neve, amelyet Henrynek adtam, amikor nagyon elégedettek vagyunk, így láttam, hogy a tyúkat adtam neki, úgy tűnt, hogy a madár megfelelő neve.

Henrik új barátja, Henny. Busz kirándulás Nampulából Pemba -ba

Éppen akkor Henny lábai megszabadultak, és idegesen csapkodni kezdtek, és megkísérelte a menekülést Henry képzetlen megértéséből. Az egyik helyi lakos nyugodt ügyességgel elkapta a madarat, megragadta a Dariece kezéből elasztikus hajat, és gyorsan összekapcsolta a tyúk lábait, ami úgy tűnt, hogy megnyugtatja.

A busz tele volt nevetéssel, mivel Alice új helyet választott Henny-től és Henry-től távol, míg a német, valamint az új röpköteles jó barátja idegesen ült egymás mellett helyükön. A helyiek még sokkal viccesebben fedezték fel, amikor Henry, valamint én is megpróbáltam etetni a madár kókuszdió -kekszeket, valamint a vizet.

Mire a zűrzavar elpusztult, megjelent Pembában. Érkezéskor végül nyilvánvalóvá vált, hogy ketten teljesen alkalmatlanok voltak az online baromfi látás gondozására, mivel mindannyian megijedtünk, hogy megérintsük, és nem értették pontosan, hogyan kell megtartani anélkül, hogy úgy mozognánk, mint például, nos … – Egy baromfi fejével levágott.

Tehát, elsősorban Alice állatjogi beszédei, valamint az anti-hennyizmus elleni beszédek miatt, végül Henny-t nyújtottunk egy rendkívül boldog, rendkívül éhes megjelenésű regionálisnak, aki garantálta, hogy nem fog enni Henny-t, és jól nevelné őt. Feltételezem, hogy Henny egy órán belül a BBQ -n volt, bár Alice sokkal jobban érezte magát, amikor a madár ki volt a kezünkből. Az enyém, valamint Henry elképzelése, hogy az Ukulele -t játssza, és az online baromfit öltözködve elhalványult, csakúgy, mint az éhes regionális képek, amelyek eltűntek a piszkos utcán, hozza tollas barátunkat.

A hálás regionális, akinek a baromfinak, Pemba -nak, Mozambiknak nyújtottuk

Noha nagyon szórakoztató volt a buszon, valamint a hosszú utazási napunk során, az úton töltött órák felhalmozódása elkezdett minket elhasználni. A feszültségek kissé magasan kezdtek futni, mivel a kimerültségünk, valamint az afrikai utazások irritációja.

Nem harcoltunk, azonban eltávolítottuk, hogy mindenki üres, valamint rövid biztosítékokkal fut. Sok vita után megállapodtunk abban, hogy a legszebb volt egy további napig a Pemba tengerpartján lazítani, mielőtt észak felé indultak a Quirimbas -szigetekre.

Nagyszerű dolog, amit tettünk. Mindannyian sokkal jobban éreztük magunkat, miután 7: 00 -ig aludtak, és a tengerparton egy kikapcsolódási napot fizetnek. A nők a tengerparti étteremben tartózkodtak, míg Henry, valamint én a tengeren játszottam a környező falvak fiataljai között. Fejlesztettünk homokvárakat, a karok mellett tartottuk őket, és a vízbe dobtuk, és ugyanúgy fellendítettük őket, mint a Backflips. Összességében kiváló nap volt.Kecskék az úton, és egy napot élveznek a tengerparton, Pemba, Mozambik
Nick Building Sandcastles regionális fiatal fiúkkal a tengerparton, Pemba, Mozambikban

Aznap este nyilvánvalóvá vált, hogy a kiegészítő nap megtartása nagyszerű választás volt, Henry beszélt egy Urik nevű német srácgal, akinek az Ibo -szigeten van egy szállodája, a pontos szigeten, ahova indultunk. Elmagyarázta, hol lehet elkapni a buszt, és kijelentette, hogy a szállodájában maradhatunk.

Másnap reggel 7: 00 -kor mentünk a buszmegállóba, hogy elkapjuk a buszt, bár gyorsan megértettük, hogy kb. 3 óra vagyunk. Menj az ábra, busz 4:00 órakor. Taxival vittünk a városon kívüli kereszteződésre, ahol pár órát töltöttünk minden olyan autóra, amely a túrák kérésére ment. Az elhaladó autók és teherautók között Henry néhány ukulele órát adott nekem, amikor küzdöttem, hogy felfedezzem Eric Clapton által a mennyországi könnyeket.

Az órákig tartó hatástalan ukulele-módszer, valamint a csapás-túrázás után Henry felhívta az URIK-t, valamint a meghökkentésünket, hogy néhány kellékkel a szigeten volt a módszerén (nem tervezte, hogy elhagyja azt a napot, bármennyire is megváltoztatta a gondolatait).

Tehát úgy döntött, hogy felugrott bennünket, ahogy a Jeep hátuljába ugrottunk, és azt hitte, hogy egyszerű liftünk van. Kiderült, hogy a T.I.A közismert rövidítése (ez Afrika) igaz, amikor ismét a propántartályokon, valamint a tejtek ládákon vettünk ülésünket, a rendkívül teljes dzsip hátulján.

Röviddel az indulás után az Urik nemrégiben kiszolgált utánfutója (amelyet mögöttünk húztunk) elvesztette a kereket, és összeomlott az elhagyatott piszkos úton. Amikor Urik befejezte az átkozást, furcsa módszerrel elmagyarázta, hogy néhány helyi embert ráveszünk a pótkocsi megtekintésére, miközben a komphoz vezetett minket.

Tehát vissza a dzsipbe, és elindultunk a Ferry Going Mach 10 -hez, a tengelyes szennyeződés útján a tenger felé. A módszerrel a hátulsó Jerry -kannák szivárogni kezdtek, és a füstök szinte elviselhetetlenek voltak. Szerencsére elvontam a figyelmemet az új hangszerem, ám mire mutattuk be mindannyian, hogy benzinből és fényes fejűnek láttuk. Henry kivételével az új, jó barátjával, Urik -tal, elölről beszélt.

Utazás Pembától az Ibo -szigetig – rendkívül szűk utazási hely!

Henrik és Nick a sérült utánfutóval, Pemba, Mozambik
Urik a helyiek egy csoportját jelölte meg, hogy megnézze a sérült pótkocsit, miközben visszamegy a városba

Helyi férfiak a mentéshez! Pemba, Mozambik
Urik elhagyta minket, hogy visszatérjünk a pótkocsijába, valamint a dolgok Afrikában is, egy hatalmas Baobab fa alatt ültünk, bőségesen izzadva, valamint egy olyan kompra vártunk, amely soha nem jött. Ahogy a nap elkezdett alacsonyra lépni a láthatáron, mindannyian elkezdtük azt a tervezést, ahol éjszakára táboroznánk. Ezeket a szigeteket, valamint az északi Mozambik egészét, általában ritkán ment a turisták. Ez rendkívül nyilvánvaló volt, mivel négyünk gyakorlatilag az egyetlen Mazungus volt, akit Nampula miatt láttunk. Hasonlóképpen végül eltávolította, hogy a „komp” szó egy halász hajójára utal, aki felveszi az utasokat, ha az Ibo -szigetre megy. 16:30 volt, és Urik hajójának még nem kellett megmutatnia.

A 4 ember várja az árapályt, hogy megtaláljuk, hogy elindulhassunk a mozambiki Ibo -szigetre
Várakozás, amíg az árapály megtalálja, hogy elmenjünk az Ibo -szigetre, Mozambikba

Szerencsére még egy Linda nevű Mazungu szállodatulajdonos, a partra gondoskodott, hogy felvegye a készleteket, és eljutott nekünk. A módszerrel átadtuk az Uriks Boat -ot, amely későn futott. Az Ibo -ba vitorláztuk, ahogy a nap a Baobab -fán fölé állt, ahol majdnem aludtunk, hosszú árnyékot dobva a sima, sötét tengerre, amely teljesen megmutatta a vörös és a sárga színt a késő afrikai égboltból.

Amikor megjelentünk az IBO -ban, egy „The African Pot” nevű szállodában maradtunk. Ha egy francia séf emigráns volt, az afrikai pot az egyik legjobb vendégház, amelyben valaha is maradtunk a fantasztikus séf, Stephane.

Másnap másnap is lógottunk, és megszereztük a nagyon szükséges pihenést. Kicsit megértettük, hogy az összes kimerítő utazás, a dombos buszos buszos csirkékkel, valamint a puking fiatalok is megérdemeltek, mivel a következő héten ideális bizonyság volt, hogy miért utazunk. Négyünk végül közeli jó barátok voltak, valamint ahogyan orvostudományunkZed a szigeti kirándulások és a vitorlázási kirándulások, megértettük, hogy legendás kalandra vagyunk.

Mozambiki gyerekek, pemba

Mozambiki nők, pemba
Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.